Internet Explorer -selainta ei enää aktiivisesti tueta. Suosittelemme käyttämään sivustoamme esimerkiksi Google Chrome tai Mozilla Firefox -selaimilla.

Digitaalinen Yhteishyvä

Koostaja:
Anni Vanamo
Julkaistu: 23.10.2018
|
Muokattu: 4.4.2023
Yhteishyvä.fi on lähes miljoona suomalaista tavoittava, laadukas ja monipuolinen kokonaisuus, jonka tarjonta nivoutuu saumattomasti yhteen Yhteishyvän painetun lehden ja sosiaalisen median sisältöjen kanssa. Osiokohtaisesti kohdennettavan display-mainonnan lisäksi tarjoamme mahdollisuuden vaikuttaviin sisältömarkkinoinnin ja natiivimainonnan ratkaisuihin, jotka suunnittelemme yhdessä kanssasi.

Yhteishyvä.fi-sivuston sisältöosiot ovat:

Ruoka ja reseptit

Kotona

Hyvinvointi

Tyyli

Matkat

Sivustolta löytyy yli 5 000 reseptiä sisältävä nopea reseptihaku, sekä runsaasti ruokaan ja ravitsemukseen, liikuntaan, viihde-elektroniikkaan, muotiin, kosmetiikkaan, rakentamiseen, sisustamiseen, puutarhaan, lapsiin, lemmikkeihin, matkailuun ja vastuullisuuteen liittyvää sisältöä.

Tarjolla on myös eri aihealueisiin liittyviä ostajan oppaita, arjen hyötytietoa, tee itse -ohjeita, tuote-esittelyjä, testejä, kilpailuja ja kyselyjä.

Kilpailu

Kaupallinen yhteistyö Yhteishyvä Facebookissa, jonka kautta mainostaja saa medianäkyvyyttä. Kilpailuun liitetään kysely, johon osallistujat vastaavat osallistuessaan. Kysely tuotetaan mainostajan tavoitteiden ja kohderyhmän perusteella. Mainostaja saa vastausdatan käyttöönsä.

Mainostaja vastaa kilpailun palkintojen lähettämisestä ja mahdollisista palkintoveroista.

Hinta: 4 000 €, alv 0 %

Natiiviartikkeli

Mainostaja-asiakkaan tarpeita, tavoitteita ja kohderyhmiä palvelemaan tuotettava toimituksellinen natiiviartikkeli tavoittaa kohderyhmän syvemmin kuin perinteinen mainonta. Natiiviartikkeli julkaistaan osana Yhteishyvä.fi:n juttuvirtaa, ja siitä tehdään nosto myös Yhteishyvän Facebook-sivulle.

Kampanjan tavoitteet ja mittarit käydään mainostaja-asiakkaan kanssa yhdessä läpi ennen sisällöntuotannon aloittamista.

Hinta: 6 000€, alv. 0%.

Display-mainonta

Hinnasto 2019

BannerKoko pxCPM, alv 0%
Paraati980x40020 €
Mobiiliparaati300x30020 €
Panorama980x1208 €
Boksi300x2508 €

Alennukset

2-5 mainosta = 15 % mediatoimistoalennus + 5 % määräalennus
6-10 mainosta = 15 % mediatoimistoalennus + 10 % määräalennus
yli 10 mainosta = 15 % mediatoimistoalennus + 15 % määräalennus

Aineisto-ohjeet

Aineiston toimitus

Banneri ja kohde-URL kolme (3) työpäivää ennen kampanjan alkua

Sähköposti: aineisto.media@sok.fi

Aineiston tekniset tiedot

Tiedostomuoto GIF, JPEG, PNG ja SWF

Linkitys

Bannerin kohde-URL toimitetaan erikseen. Sitä ei saa upottaa flash-bannerin sisälle. Linkissä tulisi välttää ääkkösten ja muiden erikoismerkkien käyttöä.

Kuva-aineistot (GIF, JPG, PNG)

Verkossa käytetään RGB-värejä (kaikki selaimet eivät osaa lukea CMYK-värejä).

Flash-aineistot (SWF)

Linkkinapin (clickTAG) toiminto Flash-sovelluksessa on oltava standardin mukainen (AS2).

Myyntiehdot

Sisältövaatimukset

Päivittäistavarakaupan tuotteiden pitää löytyä vähintään P2S3 valikoimaluokasta. Marketkaupan käyttötavaratuotteiden pitää löytyä C1-C2 valikoimasta, mikäli käytetään Prisma-logoa.

Alennukset

2-5 mainosta = 15 % mediatoimistoalennus + 5 % määräalennus
6-10 mainosta = 15 % mediatoimistoalennus + 10 % määräalennus
yli 10 mainosta = 15 % mediatoimistoalennus + 15 % määräalennus

Maksuehdot

14 pv netto

Maksuliikenne

Yhteishyvä.fi, SOK Media Y-tunnus 0116323-1 S-Pankki FI40 3939 0001 0004 47

Huomautukset

SOK Media pidättää itsellään oikeuden olla julkaisematta ei-toivomiaan mainoksia. SOK Media pidättää itsellään oikeuden muutoksiin.

YHTEYSTIEDOT

Päätoimittaja Veli-Pekka Ääri, puh. 010 76 8011, veli-pekka.aari@sok.fi

Toimituspäällikkö Sanna Suokko, puh. 010 76 80368, sanna.suokko@sok.fi

Digitaalisten sisältöjen päällikkö Juho Kahilainen, puh. 010 7680 391, juho.kahilainen@sok.fi

Mainospaikkavaraukset Maija Owie, puh. 010 76 80382, maija.owie@sok.fi

SIIRRY YHTEISHYVÄN PÄÄSIVULLE