Jag provade på digi: "Förmånskupongerna blir inte längre kvar på kylskåpsdörren" - Yhteishyvä

Jag provade på digi: "Förmånskupongerna blir inte längre kvar på kylskåpsdörren"

Riina Rundqvistin mukaan digitaaliset palvelut tuovat rahanarvoisia etuja.

"S-gruppens digitala tjänsterna underlättar tillvaron", säger barnskötare Riina Rundqvist från Vanda.

some.share_label
contributors.writer
Tomi Ronkainen
contributors.photo
SOK

"Tack vare de digitala tjänsterna har jag omedelbar tillgång till nästan all väsentlig information, inklusive min bonussinformation och handelslagets förmåner.

Vi har stor glädje av våra Bonusar. Alla inköp ger Bonus och många bäckar små gör som bekant en stor å. Jag kontrollerar bonusställningen varje vecka via tjänsten S-mobil eller tjänsten Oma S-kanava. De som inte har tillgång till tjänsterna kan kontrollera sin bonusställning på de större affärernas kundtjänstställen.

Jag har med glädje konstaterat att tidningen Samarbete inte längre bifogas något bonusbesked. Beskedet i pappersform var i allmänhet föråldrat, vilket ledde till att det ofta blev oläst. Förmånskupongerna blev i regel hängande på kylskåpsdörren utan att utnyttjas. De digitala tjänsterna har definitivt underlättat tillvaron."

Digitalt bonusbesked 

Bonusbeskedet, som förr bifogades tidningen Samarbete, har blivit digitalt. Bonusställningen kan kontrolleras via tjänsterna S-mobil och Oma S-kanava samt per e-post. Läs mer på webbadressen S-kanava.fi.

publication_info.published_label: 19.10.2016
publication_info.modified_label: 11.12.2018
some.share_label