Internet Explorer -selainta ei enää aktiivisesti tueta. Suosittelemme käyttämään sivustoamme esimerkiksi Google Chrome tai Mozilla Firefox -selaimilla.

Raija Sinikallio, palvelupäällikkö, Prisma Kajaani, Osuuskauppa Maakunta

Hyviä kassahetkiä

Teksti:
Enna Koivunen
Kuvat:
SOK
Julkaistu: 20.11.2014
|
Muokattu: 31.8.2020
Prisma Kajaanin palvelupäällikkö haluaa nähdä työssään myymälän arjen.

"Tulin kesätöihin Osuuskauppa Maakuntaan 35 vuotta sitten. Kassatyöt vaihtuivat palvelupäällikön tehtäviin, kun sain paikan uudesta Prismasta. Työpaikka on pysynyt samana jo kaksikymmentä vuotta, mutta kassajärjestelmät, asiakkaat ja henkilökunta ovat vaihtuneet monta kertaa. Uudet kuviot ja monipuoliset tehtävät pitävät työn mielenkiintoisena.

Päätehtäväni on vastata kassaosaston toiminnasta. Esimiehenä laadin työvuorolistoja ja suunnittelen kassatoimintojen sekä henkilöstön osaamisen kehittämistä. On tärkeää järjestää kassoille oikeanlainen miehitys, jotta asiakkaat saavat tehdä ostokset ilman turhaa jonottamista. Olen mahdollisimman paljon tekemisissä asiakkaiden ja henkilökunnan kanssa nähdäkseni, kuinka myymälän arki sujuu. Joulu ja muut sesongit tuovat työhön erityistä painetta.

Sain Ässäpäällikkö-tunnustuksen esimerkillisestä ja tuloksellisesta työstä. Mielestäni kiitos kuuluu koko tiimille, sillä tässä tehtävässä onnistutaan yhteistyöllä. Hyvän ilmapiirin ansiosta kaikkien on mukava tulla töihin. Olen erityisen innoissani silloin, kun kassahenkilöt saavat asiakkailta hyvää palautetta. Siitä todella tietää, että teemme asioita oikein."

_Juttusarjassa kerrotaan S-ryhmän ja bonusyhteistyökumppaneiden 
ammattilaisten tarinoita._

Lisää aiheesta