Internet Explorer -selainta ei enää aktiivisesti tueta. Suosittelemme käyttämään sivustoamme esimerkiksi Google Chrome tai Mozilla Firefox -selaimilla.

Tallenna resepti klikkaamalla tallennusikonia.

Usein kysyttyä reseptien tallennuksesta ja S-käyttäjätilistä

Teksti:
Yhteishyvä
Kuvat:
Yhteishyvä
Julkaistu: 12.11.2020
|
Muokattu: 17.6.2025
Löydä vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin sivustolle kirjautumisesta S-käyttäjätilillä ja reseptien sekä etujen tallennuksesta.

Miksi kirjautua Yhteishyvään?

Kirjautumalla Yhteishyvän sivustolle voit poimia suosikkireseptisi talteen ja palata niihin helposti uudelleen. Kirjautumalla näet myös henkilökohtaiset asiakasomistajaetusi ja voit tallentaa etuja itsellesi suosikiksi. Tallennetut edut näkyvät sekä Yhteishyvässä että S-mobiilissa.

Mikä on S-käyttäjätili? Mistä saan sen?

Kirjautumalla Yhteishyvään luot itsellesi samalla S-käyttäjätilin. Sinun ei tarvitse olla asiakasomistaja luodaksesi S-käyttäjätiliä, mutta asiakasomistajana saat käyttöösi sinulle Edut ja vinkit -osion.

S-käyttäjätili on avain S-ryhmän palveluihin

Tarvitset S-käyttäjätilin, kun asioit S-ryhmän verkkokaupoissa tai otat käyttöön S-ryhmän digitaalisia palveluita. Kun liität siihen oman S-Etukorttisi, saat Bonusta ja asiakasomistajan edut myös verkko-ostoksistasi. Lue lisää käyttäjätilistä S-kanavalta.

Mitä tietoja S-käyttäjätiliin tallentuu?

Lue ajankohtainen tieto S-käyttäjätiliin tallentuvista tiedoista S-ryhmän digitaalisten palveluiden käyttöehdoista.

Tietojenkäsittelyn perusteet löytyvät tietosuojaselosteesta.

Miksi en löydä tallentamiani reseptejä?

Tarkista, oletko kirjautunut S-käyttäjätilille aiemmin käyttämälläsi sähköpostiosoitteella.

Kehitämme palvelua jatkuvasti ja otamme mielellämme palautetta vastaan. Jos et löydä ongelmatilanteeseen ratkaisua näiden kysymysten pohjalta, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Näin poimit suosikkireseptisi talteen