Puhelin soi juuri kun muotisuunnittelija Stacy Morgenstern on lähdössä studiolleen.
Ulkona paistaa aurinko, Manhattanin siluetti piirtyy sinistä taivasta vasten kuin kasa valosapeleita. Stacyn pää on täynnä muutaman päivän päästä julkistettavan malliston yksityiskohtia ja asioita, jotka pitää vielä muistaa.
Puhelimessa on Stacyn poikaystävä Brian. Hän käskee Stacya avaamaan television ja pysymään sisällä. On 11. syyskuuta 2001 ja American Airlinesin lento AA11 on juuri törmännyt World Trade Centerin pohjoistorniin.
Stacy ehtii nähdä televisiosta, miten toinen lentokone iskeytyy etelätorniin.
Hän soittaa ystävilleen ja perheenjäsenilleen. Yksi toisensa jälkeen kertoo olevansa turvassa. Ympärillä Manhattan, New York, koko maailma jähmettyy järkytyksestä ja epäuskosta.
"Niin minun kuin monen muunkin newyorkilaisen elämä muuttui sinä päivänä", Stacy sanoo.
"Ensimmäisen vaatemallistoni lanseeraus tuntui äkkiä yhdentekevältä."
Asiat, jotka eivät mene muodista
Nyt Stacyn sukunimi on Igel ja hänen mallistostaan on kasvanut kansainvälinen Boy Meets Girl -brändi. Sen koti on Manhattanin muotialueen sydämessä, toimistotalon 17. kerroksessa. Seinillä on lehtileikkeitä, jotka kertovat Stacyn urasta ja BMG:n kasvusta. Stacy, 40, työskentelee yhä yhtiön luovana johtajana.
WTC-isku muutti brändiä pysyvästi.
"Kun mallistoni WTC-iskujen jälkeen esiteltiin, tiesin heti, mitä minun piti tehdä", Stacy sanoo.
"Sattumalta mallistossa oli yksityiskohtana Yhdysvaltojen lipun värit, ja halusin lahjoittaa osan malliston tuotosta Punaiselle Ristille, joka työskenteli iskujen uhrien auttamiseksi. Samalla tulin valaneeksi pohjan sille, millaisten asioiden puolesta BMG brändinä haluaa seistä."
Se on taistellut syöpää vastaan, nostanut esiin koulukiusaamisen liittyviä ilmiöitä ja liputtanut seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen puolesta Pride-tapahtumien aikana.
"Itseluottamus ja rohkeus eivät mene koskaan muodista. Kaikessa on kyse yhteydestä toisiin ihmisiin, yhdessä tekemisestä ja tarinoista."
"Itseluottamus ja rohkeus eivät mene koskaan muodista."
Nyt BMG tunnetaan yhteiskunnallisten epäkohtien äänitorvena. SoHon hienostoputiikissakin brändin logoa kantava farkkutakki saa newyorkilaisen huokaamaan: "Voi miten cool brändi."
Tähän asti pääseminen on vaatinut Stacyltä sitkeyttä ja kovaa työtä.