Internet Explorer -selainta ei enää aktiivisesti tueta. Suosittelemme käyttämään sivustoamme esimerkiksi Google Chrome tai Mozilla Firefox -selaimilla.

3 vinkkiä Mikkelin kesään - nämä pitää kokea!

Teksti:
Leena Raivio
Kuvat:
SOK
Julkaistu: 25.5.2018
|
Muokattu: 31.8.2020
Mikkelin Original Sokos Hotel Vaakunan hotellipäällikkönä työskentelevä Hanna Coker-Appiah valittiin vuoden 2017 S-Bossiksi. Hanna vinkkaa Yhteishyvän lukijoille kolme kohdetta, jotka Mikkelissä vieraillessaan pitää kokea.
  1. Mikkelin kesäteatterissa Naisvuorella nähdään kesällä 2018 Miljoonasateen keulahahmon Heikki Salon käsikirjoittaman 506 ikkunaa -näytelmän kantaesitys. Näytelmässä kuullaan Miljoonasateen musiikkia.
  2. Visulahden matkailukeskus on lapsiperheiden suosikki. Dinosaurian huvipuistoalueella on uima-altaita, vesiliukumäkiä ja karuselleja. Viereisessä Xon-puistossa voi kokeilla benjihyppyjä.
  3. Mikkelissä sijaitsevat Päämajamuseo ja viestikeskus Lokki vaalivat talvi- ja jatkosodan aikaisen Suomen armeijan päämajan historiallista perintöä. Päämaja toimi sotavuosina keskuskansakoulussa.

Hanna on vuoden 2017 S-Boss: "Iloitsen, kun tiimi onnistuu"

Vuoden 2017 S-Bossiksi on valittu hotellipäällikkö Hanna Coker-Appiah. Hän työskentelee Original Sokos Hotel Vaakunassa Mikkelissä. Hotelli nappasi myös vuoden 2017 The Best Sokos Hotel -palkinnon.

Miten S-Bossiksi tullaan?

Sain kiitosta innostavasta esimiestyöstä, vahvasta asiakaspalveluasenteesta sekä tuloksellisuudesta. Viime vuosi oli Vaakunalle loistava. Esimerkiksi asiakastyytyväisyys oli erinomaisella tasolla.

Miten olet saanut asiakkaat niin tyytyväisiksi?

Kiitos siitä kuuluu myös upealle henkilökunnallemme, joka on pitänyt kiinni yhteisistä pelisäännöistä ja ollut innolla mukana kehittämässä toimintaamme. Meillä on loistavat vuoropäälliköt vastaanotossa, aamiaisella ja kerroshoidossa.

Mikä palkitsee eniten?

Se, kun koko työporukka onnistuu ja huomaamme, että olemme yhdessä tehneet asiakkaaseen vaikutuksen. Se kasvattaa hyvää duunifiilistä.

Mitä asiakas saa henkilökunnan hyvästä meiningistä?

Kun henkilökunta viihtyy työpaikallaan, se näkyy myös asiakkaille. Vastaanoton henkilökunta on tehnyt nälkäiselle asiakkaalle täytettyjä sämpylöitä aamuyön tunteina, kerroshoitajat auttavat matkatavaroiden kanssa ja aamiaisella asiakas saatetaan yllättää vaikka omeletilla.

Lue myös