Internet Explorer -selainta ei enää aktiivisesti tueta. Suosittelemme käyttämään sivustoamme esimerkiksi Google Chrome tai Mozilla Firefox -selaimilla.

Erja Häkkinen: "Myös hinnan puolesta muodin pitää kuulua kaikille"

Teksti:
Niina Korhonen
Kuvat:
SOK
Julkaistu: 7.4.2016
|
Muokattu: 31.8.2020
Erja Häkkisen pukeutumisessa tärkeintä on rentous ja hyväntuntuiset materiaalit. Siksi Prisman uusien laatumerkkien, Jackpotin ja Cottonfieldin, puolesta on helppo puhua.

Prisma Fashion Show'ssa mukana oleva Erja Häkkinen löysi Jackpotin valikoimasta itselleen heti lempivaatteen. Raidallisessa puolihihaisessa yhdistyy kaksi Erjan rakastamaa asiaa: kevään ja kesän trendivärinä hohtava oranssi sekä laadukas ja mukava materiaali.

"Minulle vaatteen pitää olla käytännöllinen ja sen pitää tuntua hyvältä päällä. Järki ja kokemus ovat kasvaneet iän myötä tässä suhteessa. Yritän välttää virheostoksia ja kurkistan aina ensimmäiseksi vaatteen pesulapun", Häkkinen kertoo.

"Kuvittele, nuorempana olin hurja korkokenkien käyttäjä. Mitä korkeampi korko, sen parempi! Nykyisin viihdyn varsinkin vapaa-ajalla neulemekoissa ja tossuissa."

Monacossa lastensa kanssa asuva Häkkinen saapuu mukaan Tampereella järjestettävään Prisman Fashion Show'hun, jossa lanseerataan Prisman uudet klassikkobrändit Jackpot ja Cottonfield. Häkkinen emännöi tilaisuudessa talk show'n, jonka aiheena on rohkeus.

Uusissa muotimerkeissä Häkkistä viehättää etenkin lapsiperheiden arjen helpotus ja edullisuus.

"Mietin usein liikunnallisuutta. On hienoa, että reissulla maitokauppaan on mahdollista löytää itselleen tyylikkäät vaatteet ja esimerkiksi lapselle hyvälaatuiset treenitrikoot. Tarvitsemme arkeen juuri tällaisia uusia foorumeita, kuten marketteja, joissa kuluttajalla on mahdollisuus tehdä omannäköisiä valintoja. Valmiiden ratkaisujen ja trendien sijaan voi miettiä, miten itse stailaisi jonkin vaatteen."

Muodikas vaate löytyy myös marketista

Häkkinen uskoo, että myös hinnan puolesta muodin pitää kuulua kaikille.

"Hinta on suurin erottaja, joka tekee kerroksia ihmisten välille. Koetaan, ettei muotiin ole välttämättä varaa. Siksi on terveellistä tajuta, että muodikkaan vaatteen voi ostaa helposti ja edullisesti myös marketista."

Häkkinen nähtiin mukana Prisman vaatelanseerauksessa myös viime vuoden syyskuussa. Tuolloin hän ja ruotsalainen ex-jalkapalloilija Tomas Brolin kertoivat lanseeraavansa uuden muotikonseptin, joka toisi Suomeen kolme yhdysvaltalaista urheiluvaatebrändiä: Starterin, Danskinin ja Cheetahin.

Lanseeraus sai paljon huomiota kuluttajilta ja median edustajilta. Kuten saimme tietää myöhemmin, kaiken takana oli Prisman yllättävä markkinointitempaus. Laadukkaat urheiluvaatteet saatiinkin myyntiin marketeihin. Häkkinen nautti täysillä kutkuttavan roolin vetämisestä.

"Kun minulle ehdotettiin Ampris-lanseerausta, vastasin heti kyllä. Toki tempaus olisi voinut paljastua monessa kohtaa, mutta ilman itsensä likoon laittamista elämä olisi tylsää!"

Katso viime Prisma Fashion Shown tunnelmat Tampereelta www.prismatapahtuma.fi.

Lisää aiheesta