”Emme olisi kesällä uskoneet, että tammikuussa valmistuu miljoonas Boltsi-pakkaus”, Leivon Leipomon toimitusjohtaja Harri Jaakkola kirjoittaa blogikirjoituksessaan.
Syksyllä lanseeratusta tuotteesta kasvoi Suomalainen Menestysresepti -kilpailun myötä ilmiö. Esimerkiksi Instagramista löytyy satoja #boltsi-aiheisia ruokakuvia, joissa tuotetta on käytetty erilaisilla tavoilla.
Nyt kisa järjestetään toista kertaa, ja viime vuoden voittaja aikoo olla mukana.
”Jos pääsemme semifinaaliin ja finaaliin, lähdemme hakemaan toista peräkkäistä voittoa”, Jaakkola toteaa.
Odotettavissa on, että tällä kertaa kilpailu kiinnostaa entistä useampaa yritystä. Rimakammoa ei kuitenkaan kannata potea.
”Lähtekää avoimin mielin kisaan – tuotteen ei tarvitse olla heti valmis. Siitä tulee valmis, kun kulkee kisapolun läpi”, viime vuoden voittaja ohjeistaa.