Internet Explorer -selainta ei enää aktiivisesti tueta. Suosittelemme käyttämään sivustoamme esimerkiksi Google Chrome tai Mozilla Firefox -selaimilla.

Alepan sponsoroimat kaupunkipyörät ovat olleet tuttu näky pääkaupunkiseudun katukuvassa.

Alepa-fillarit vuoden 2018 sponsorointiteko

Teksti:
Yhteishyvä
Kuvat:
Lari Lappalainen
Julkaistu: 16.11.2018
|
Muokattu: 31.8.2020
Alepa-fillarit valittiin tämän lisäksi myös Vuoden vastuullisuuskampanjaksi.

Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry palkitsi Alepa-fillarit vuoden sponsorointiteoksi. Ehdolla kisassa oli kaikkiaan 44 osallistujaa.

Tuomariston mukaan kisan taso on vuosien varrella noussut.

Alepa-fillarit valikoitui voittajaksi, sillä ne ovat muuttaneet kaupunkikulttuuria, helpottaneet ihmisten liikkumista pääkaupunkiseudulla sekä parantaneet kuluttajien mielikuvaa Alepasta.

”Todella upeaa saada arvostusta ammattilaisilta”, kommentoi HOK-Elannon viestintä- ja markkinointijohtaja Tuomas Ahola.

Kirkkaankeltaisilla kaupunkipyörillä poljettiin vuonna 2018 kaikkiaan yli kolme miljoona matkaa. Kilometrejä kertyi HSL:n mukaan noin 6,4 miljoonaa.

Sponsor Insightin tekemässä tutkimuksessa kävi ilmi, että 68 prosenttia Helsingin seudulla asuvista muisti Alepan sponsoroivan kaupunkifillareita.

Vuoden Sponsorointiteko ja tapahtumat 2018 -palkinnot

Vuoden sponsorointiteko: Alepa-fillarit

Vuoden sponsorointikohde: Amos Rex

Vuoden sponsori: Neste Oyj

Yleisöäänestys sponsori: Taloon.com x Biisonimafia

Yleisöäänestys tapahtuma: Valtteri Bottas Duathlon

Vuoden vastuullisuuskampanja: Alepa-fillarit

Vuoden urheilusponsorointi: Toyotan Start Your Impossible -liike

Vuoden kulttuurisponsorointi: Fortum Singalong Shuttle

Vuoden kansainvälinen toteutus: The Gas Fest

Vuoden tapahtuma: The Gas Fest

Vuoden B2B-tapahtuma: The Gas Fest

Vuoden B2C-tapahtuma: Urheilugaala

Ammattilaisten valinta (paikan päällä äänestetty): MAMMA MIA! -musikaali

Lue myös: