Alepa-fillarit vuoden 2018 sponsorointiteko - Yhteishyvä

Alepa-fillarit vuoden 2018 sponsorointiteko

Alepa-fillarit vuoden 2018 sponsorointiteko.

Alepan sponsoroimat kaupunkipyörät ovat olleet tuttu näky pääkaupunkiseudun katukuvassa.

Alepa-fillarit valittiin tämän lisäksi myös Vuoden vastuullisuuskampanjaksi.

Jaa Somessa
Teksti
Yhteishyvä
Kuvat
Lari Lappalainen

Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry palkitsi Alepa-fillarit vuoden sponsorointiteoksi. Ehdolla kisassa oli kaikkiaan 44 osallistujaa.

Tuomariston mukaan kisan taso on vuosien varrella noussut.

Alepa-fillarit valikoitui voittajaksi, sillä ne ovat muuttaneet kaupunkikulttuuria, helpottaneet ihmisten liikkumista pääkaupunkiseudulla sekä parantaneet kuluttajien mielikuvaa Alepasta.

”Todella upeaa saada arvostusta ammattilaisilta”, kommentoi HOK-Elannon viestintä- ja markkinointijohtaja Tuomas Ahola.

Kirkkaankeltaisilla kaupunkipyörillä poljettiin vuonna 2018 kaikkiaan yli kolme miljoona matkaa. Kilometrejä kertyi HSL:n mukaan noin 6,4 miljoonaa.

Sponsor Insightin tekemässä tutkimuksessa kävi ilmi, että 68 prosenttia Helsingin seudulla asuvista muisti Alepan sponsoroivan kaupunkifillareita.

Vuoden Sponsorointiteko ja tapahtumat 2018 -palkinnot

Vuoden sponsorointiteko: Alepa-fillarit

Vuoden sponsorointikohde: Amos Rex

Vuoden sponsori: Neste Oyj

Yleisöäänestys sponsori: Taloon.com x Biisonimafia

Yleisöäänestys tapahtuma: Valtteri Bottas Duathlon

Vuoden vastuullisuuskampanja: Alepa-fillarit

Vuoden urheilusponsorointi: Toyotan Start Your Impossible -liike

Vuoden kulttuurisponsorointi: Fortum Singalong Shuttle

Vuoden kansainvälinen toteutus: The Gas Fest

Vuoden tapahtuma: The Gas Fest

Vuoden B2B-tapahtuma: The Gas Fest

Vuoden B2C-tapahtuma: Urheilugaala

Ammattilaisten valinta (paikan päällä äänestetty): MAMMA MIA! -musikaali

Lue myös:

Julkaistu: 16.11.2018
Muokattu: 12.12.2018
Jaa Somessa