Internet Explorer -selainta ei enää aktiivisesti tueta. Suosittelemme käyttämään sivustoamme esimerkiksi Google Chrome tai Mozilla Firefox -selaimilla.

Hyvinvointi

Kaikki aiheesta Hyvinvointi

Luonnon voimauttava merkitys korostui Yhteishyvän lukijoiden vastauksissa.
Luonnon voimauttava merkitys korostui Yhteishyvän lukijoiden vastauksissa.

Mikä auttaa jaksamaan? Yhteishyvän lukijat vastasivat

Terapeutti Tommy Hellsten sanoo, että eläminen tässä hetkessä on parasta vastalääkettä uupumiselle.
Terapeutti Tommy Hellsten sanoo, että eläminen tässä hetkessä on parasta vastalääkettä uupumiselle.

Terapeutti Tommy Hellsten: ”Kiire tulee siitä, että et ole läsnä siinä mitä teet”

”Ei tarvitse olla syöpälapsen äiti, että on oikeutettu väsymään ja hakemaan apua. Tärkeää olisi, että muistamme sen aina, kun kohtaamme toisia ihmisiä. Aina voi tukea toista hymyllä ja ystävällisillä sanoilla”, Petra Lindell sanoo.
”Ei tarvitse olla syöpälapsen äiti, että on oikeutettu väsymään ja hakemaan apua. Tärkeää olisi, että muistamme sen aina, kun kohtaamme toisia ihmisiä. Aina voi tukea toista hymyllä ja ystävällisillä sanoilla”, Petra Lindell sanoo.

Terapia toi ilon takaisin Petran elämään

”Oli mielenkiintoista tutkia tarkemmin omia ostoksia. Sovelluksesta löytyi ravintolaskurin lisäksi muitakin kiinnostavia juttuja – itselleni mieluisimpana oli ruoan kotimaisuuden näkeminen prosentteina”, sanoo helsinkiläinen Maana Arkko.
”Oli mielenkiintoista tutkia tarkemmin omia ostoksia. Sovelluksesta löytyi ravintolaskurin lisäksi muitakin kiinnostavia juttuja – itselleni mieluisimpana oli ruoan kotimaisuuden näkeminen prosentteina”, sanoo helsinkiläinen Maana Arkko.

Kolme testaajaa kokeili S-mobiilin ravintolaskuria – ”Suolan määrä näytti aika järkyttävältä”

Ostoskärryssä kasviksia
Ostoskärryssä kasviksia

8 asiaa, jotka vegaanin kannattaa lisätä ostoslistalle joka viikko

Ketoruokailijan kannattaa rasvan lähteinä suosia pehmeitä, tyydyttymättömiä rasvoja, kuten kasviöljyjä ja niistä tehtyjä margariineja sekä kalaa, avokadoa, pähkinöitä ja siemeniä.
Ketoruokailijan kannattaa rasvan lähteinä suosia pehmeitä, tyydyttymättömiä rasvoja, kuten kasviöljyjä ja niistä tehtyjä margariineja sekä kalaa, avokadoa, pähkinöitä ja siemeniä.

Miten syö ketoruokailija? Ravitsemusterapeutti neuvoo parhaan tavan toteuttaa ketoruokavalio

Herkkävatsaisen kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että ruokavaliossa on riittävästi kuitua.
Herkkävatsaisen kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että ruokavaliossa on riittävästi kuitua.

Herkän vatsan oireilu kuriin: Älä karsi liikaa ruokia ja kiinnitä huomiota uneen, stressiin ja liikuntaan

Ravitsemustieteilijä Henna Vepsäläinen
Ravitsemustieteilijä Henna Vepsäläinen

Ravitsemustieteilijää kismittää somen ruokahuuhaa: "Yksittäisten ruoka-aineiden ihannointi tai haukkuminen on turhaa"

"Hyvä koulutus ei suojaa alkoholin vaaroilta", Simojoki muistuttaa.
"Hyvä koulutus ei suojaa alkoholin vaaroilta", Simojoki muistuttaa.

Ylilääkäri Kaarlo Simojoki: ”Tavallisen työssäkäyvän tissuttelulla on yhteiskunnallisia vaikutuksia”

Ravintolaskuri
Ravintolaskuri

S-mobiilin ravintolaskuri kertoo, jos ruokaostoksissasi on liikaa suolaa, rasvaa tai sokeria – näin se toimii

Ravintolaskuri
Ravintolaskuri

Perheenäiti testasi uutta ravintolaskuria ja yllättyi tuloksista – Miten paljon ostoskoriin sujahtaa piilosuolaa?

Metsässä mieli virkistyy ja liikuntaa saa ihan huomaamatta
Metsässä mieli virkistyy ja liikuntaa saa ihan huomaamatta

Metsässä mieli virkistyy ja liikuntaa saa ihan huomaamatta

Viiden pennin tikkari ja hyvin nukuttu yö – onni syntyy pienistä asioista
Viiden pennin tikkari ja hyvin nukuttu yö – onni syntyy pienistä asioista

Viiden pennin tikkari ja hyvin nukuttu yö – onni syntyy pienistä asioista

”Papin työssä tapaan ihmisiä, jotka ovat onnellisia, vaikka elävät käsittämättömän vaikeissa tilanteissa.”
”Papin työssä tapaan ihmisiä, jotka ovat onnellisia, vaikka elävät käsittämättömän vaikeissa tilanteissa.”

”Äärimmäinen onni on pyhä kokemus”, sanoo Hilkka Olkinuora

Filosofi Timo Airaksisen mielestä mielenrauha on hyvä tapa ajatella onnellisuutta.
Filosofi Timo Airaksisen mielestä mielenrauha on hyvä tapa ajatella onnellisuutta.

”Merkitystä on olosuhteilla, joissa onnea koetaan”, sanoo Timo Airaksinen

Lukeminen kannattaa aina – poimi viisi syytä, miten se vaikuttaa terveyteesi
Lukeminen kannattaa aina – poimi viisi syytä, miten se vaikuttaa terveyteesi

Lukeminen kannattaa aina – poimi viisi syytä, miten se vaikuttaa terveyteesi