CASE: Eckerö Line - Yhteishyvä

CASE: Eckerö Line

”Yhteishyvä osoitti luotettavuutensa yhteistyökumppanina, ja voimme suositella Yhteishyvää muillekin.” Kadri Ülper, markkinointisuunnittelija, Eckerö Line

Jaa Somessa
Koostaja
Anni Vanamo

Heinäkuun 2018 matkustajamäärä oli 29 % edellisvuotta korkeampi


Alkuvuoden 2018 matkustajamäärä on kasvanut kaikkiaan 17 % viime vuodesta

Tavoite

Eckerö Line halusi rakentaa laivaruokailun ja Buffet Eckerön myönteistä mielikuvaa ja tunnettuutta, sekä tuoda esiin herkullisten kattausten takaa löytyviä ihmisiä ja heidän ammattitaitoaan.

Ratkaisu

Nostimme esiin huipputason ammattitaitoa kurkistamalla laivan keittiöön m/s Finlandian Chef De Cuisine Tuomas Sillanpään johdolla. Piintyneitä buffet-mielikuvia ravisteltiin myös Yhteishyvän Facebookissa toteutetulla kisalla.

Toteutus

Monikanavaiset sisällöt julkaistiin porrastetusti Yhteishyvän eri kanavissa. Sisällöillä konkretisoitiin buffet-ruokailijan mahdollisuuksia koostaa juuri itselleen sopivia, kauniisti aseteltuja annoksia ja menukokonaisuuksia.

Tulokset: Ilmoitustutkimuksen mukaan Yhteishyvän printissä julkaistun Eckerö-natiiviartikkelin huomio- ja lukuarvot olivat huomattavasti muita saman lehden ilmoituksia korkeammat. Siitä myös pidettiin enemmän ja se lisäsi kiinnostusta enemmän. Tavoittavin Facebook-postaus saavutti yli 61 000 silmäparia.

Tulokset

Ilmoitustutkimuksen mukaan Yhteishyvän printissä julkaistun Eckerö-natiiviartikkelin huomio- ja lukuarvot olivat huomattavasti muita saman lehden ilmoituksia korkeammat. Siitä myös pidettiin enemmän ja se lisäsi kiinnostusta enemmän. Tavoittavin Facebook-postaus saavutti yli 61 000 silmäparia.

Julkaistu: 31.10.2018
Muokattu: 12.12.2018
Jaa Somessa