Heinäkuun 2018 matkustajamäärä oli 29 % edellisvuotta korkeampi
Alkuvuoden 2018 matkustajamäärä on kasvanut kaikkiaan 17 % viime vuodesta
Heinäkuun 2018 matkustajamäärä oli 29 % edellisvuotta korkeampi
Alkuvuoden 2018 matkustajamäärä on kasvanut kaikkiaan 17 % viime vuodesta
Eckerö Line halusi rakentaa laivaruokailun ja Buffet Eckerön myönteistä mielikuvaa ja tunnettuutta, sekä tuoda esiin herkullisten kattausten takaa löytyviä ihmisiä ja heidän ammattitaitoaan.
Nostimme esiin huipputason ammattitaitoa kurkistamalla laivan keittiöön m/s Finlandian Chef De Cuisine Tuomas Sillanpään johdolla. Piintyneitä buffet-mielikuvia ravisteltiin myös Yhteishyvän Facebookissa toteutetulla kisalla.
Monikanavaiset sisällöt julkaistiin porrastetusti Yhteishyvän eri kanavissa. Sisällöillä konkretisoitiin buffet-ruokailijan mahdollisuuksia koostaa juuri itselleen sopivia, kauniisti aseteltuja annoksia ja menukokonaisuuksia.
Tulokset: Ilmoitustutkimuksen mukaan Yhteishyvän printissä julkaistun Eckerö-natiiviartikkelin huomio- ja lukuarvot olivat huomattavasti muita saman lehden ilmoituksia korkeammat. Siitä myös pidettiin enemmän ja se lisäsi kiinnostusta enemmän. Tavoittavin Facebook-postaus saavutti yli 61 000 silmäparia.
Ilmoitustutkimuksen mukaan Yhteishyvän printissä julkaistun Eckerö-natiiviartikkelin huomio- ja lukuarvot olivat huomattavasti muita saman lehden ilmoituksia korkeammat. Siitä myös pidettiin enemmän ja se lisäsi kiinnostusta enemmän. Tavoittavin Facebook-postaus saavutti yli 61 000 silmäparia.