Uuden ajan vastaanottovirkailija Heymo Fixer tervehtii hotellivieraita ystävällisesti ja ohjaa itsepalveluautomaatille kirjautumaan hotelliin sisään. Jonoa ei ole. Automaatteja on rivissä viisi, yksi hiukan alempana pyörätuolilla liikkuvia asiakkaita varten.
Kirjautuminen sujuu helposti. Pitää vain tietää oma varausnumeronsa. Automaatin kaiuttimista kuuluva naisääni opastaa vaihe vaiheelta, ja hetkessä homma on valmis. Majoittuminen Heymo 1 -hotellissa Espoon Keilaniemessä voi alkaa.
Huhtikuussa avattu Heymo 1 on Sokos Hotels -perheen nuorimmainen, joka keskittyy hotellitoiminnan ytimeen – yöpymiseen. Heymossa asiakas maksaa vain siitä, mitä tarvitsee.
Aamupalasta ei tarvitse maksaa, jos ei sitä halua.
"Meillä ei ole omaa ravintolaa eikä perinteistä aamiaisbuffettia, vaan asiakas voi ostaa erikseen aamupalan, joka on jatkuvasti tarjolla kylmäkaapissa hotellin aulassa Heymo Stationilla. Älykaapit ovat suomalaista tuotantoa Selfly Store by Stora Enson kautta. Kahvia, teetä ja kaakaota saa ilmaiseksi ympäri vuorokauden. Meillä ei voi myöhästyä aamiaiselta”, kehityspäällikkö Jukka Kaartinen selittää.