Jasmin, 20.
"Boy Meets Girl -vaatemerkki edustaa minulle tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta. Olen itse joutunut kiusatuksi ja mielestäni on tärkeää, että on olemassa brändi, joka tuo suoraan esiin sen, että kiusaaminen on väärin. Näin Boy Meets Girl on tehnyt F**k Bullies -kampanjallaan."
Veera Tikka, 22.
"Arvostan, että Prisma on mukana Pridessa. Mielestäni on tärkeää, että yritykset näyttävät tukensa Priden sanomalle. Kaikki eivät vielä uskalla olla näkyvästi mukana, mutta kun joku lähtee, innostaa se varmasti muitakin. Suvaitsevaisuus tarkoittaa minulle sitä, että kenenkään ei tarvitse murehtia, kelpaako sellaisena kuin on."
Heini Parolin, 30.
"Löysin Boy Meets Girl® -merkin Prismassa asioidessani. Pidän kovasti vaatteiden väreistä ja logon siluettikuvista. Myös brändin välittämät sanomat ovat tärkeitä. Toivon, että maailma kehittyy moniarvoisemmaksi niin, että kaikilla on samat oikeudet. Silloin ympärilläni olevat ihmiset voisivat paremmin."