Ruokamanifesti: Vähemmän ruokaa roskiin
S-ryhmä vähentää omaa ruokahävikkiään 15 prosenttia vuoteen 2020 mennessä.

Teksti: Yhteishyvä
Kuvat: SOK
22.10.2018 | Päivitetty 30.1.2025
Vähennämme omasta toiminnastamme syntyvää ruokahävikkiä 15 prosenttia vuoteen 2020 mennessä ja autamme asiakkaita vähentämään ruokahävikkiä myös kotona.
Myöhäisten iltatuntien Happy Hour -hinnoittelumme laajentuu valtakunnalliseksi. Näiden tuntien aikana saa 60 prosentin alennuksen tuotteista, joiden päiväys on menossa vanhaksi.
Lue lisää Ruokamanifestista: www.yhteishyva.fi/ruokamanifesti
Luetuimmat
- 1.“Milloin tulee toinen?” Annin vastaus hämmentää etenkin miehiä
- 2.Pesetkö siivousrätit vaatteiden tai lakanoiden kanssa? Saatat vielä katua
- 3.Onko sinullakin? Moni suomalainen omistaa tietämättään designklassikon
- 4.Mainos: S-marketErityiskiitokset äidin valmistamalle lohelle ja perunamuusille
- 5.Luovuitko sinäkin tästä huonekalusta? Nyt se palaa näyttävästi
- 6.Nyt se tapahtui: 90-luvun verhot palasivat muotiin











