Löytyykö sinulta idea, joka on täyttä timanttia, mutta tuotekehityksen tai brändäyksen jarruna on joko rahan tai osaamisen puute? Nyt on tullut oikea hetki tarttua tilaisuuteen. Tavoitteena on nostaa kolmen vaiheen kautta kauppojen hyllyyn uusia, kekseliäitä tuotteita ja tehdä niistä Suomen kuuluisimpia elintarvikkeita.
Tämä voi olla jopa ponnahduslauta kansainvälisille markkinoille
"Tuote, jolla on paitsi tarina, myös tuttu tuottaja, puhuttelee tämän päivän kuluttajaa. Pienen on kuitenkin vaikea pärjätä yksin. Suomalainen Menestysresepti on viime kesänä julkaistussa Ruokamanifestissa annetun lupauksen lunastamista. Haluamme omalta osaltamme olla vauhdittamassa suomalaista ruokaosaamista kohti skaalautuvaa kasvua. Pienelle firmalle tämä kisa voi olla juuri sitä, mitä myös sijoittajat kaipaavat tai jopa ponnahduslauta kansainvälisille markkinoille", SOK:n kenttäjohtaja Arttu Laine summaa.
Satojen ruoka-alan huippuosaajien ja asiantuntijoiden sekä yli 8000 S-ryhmän asiakkaan kanssa luodun Ruokamanifestin ensimmäinen teesi on lisätä kotimaisten tuotteiden kasvua. Lisää yhdeksän kohdan Ruokamanifestista voit lukea täältä.