Internet Explorer -selainta ei enää aktiivisesti tueta. Suosittelemme käyttämään sivustoamme esimerkiksi Google Chrome tai Mozilla Firefox -selaimilla.

Timo Rauhamäki, Sensai-tiimin vetäjä, Sokos Helsinki

Silkkisen ihon sanansaattaja

Teksti:
Sanna Suokko
Kuvat:
SOK
Julkaistu: 23.4.2014
|
Muokattu: 31.8.2020
Sokos Helsingin Sensai-tiimin vetäjä Timo Rauhamäki nauttii myydessään asiakkaille hyvää oloa.

"Innostuin kosmetiikasta työskennellessäni lentokentän tax free -myymälässä. Sieltä hakeuduin Sokokselle ja aloin opiskella työn ohessa kosmetologiksi.

Työssäni parasta on se, että saan myydä hyvää oloa. Mielestäni jokaisella on oikeus hemmotella ja hoitaa itseään. Kosmetiikka-ala ja siihen liittyvä teknologia kehittyvät koko ajan hurjaa vauhtia. Myyjän ammattitaito mitataan joka päivä.

Koska olen itsekin paininut haastavan ihon kanssa ja myynyt lähes kaikkia kosmetiikkasarjoja, voin sanoa, että Sensai on brändi, jonka takana on helppo seistä.

Ihonhoito on aina asiakkaan henkilökohtainen juttu, eikä tuotteita voi yksioikoisesti vertailla. Yksi tykkää ajaa Bemarilla, toinen Ladalla. Tärkeintä on, että se toimii omiin tarpeisiin.

Sensain ideologia on vähän erilainen: puhumme sekä kaksoispuhdistuksen, -kosteutuksen että -levityksen puolesta. Silkkinen iho on kokonaisvaltaisen lähestymistavan tulos.

Helsingin Sokos on risteysasema, jossa käy paljon ihmisiä. Paras palkinto työstä on se, kun asiakas tulee takaisin. Olen tosi iloinen siitä, että minulla on paljon vakiasiakkaita. Osa heistä on kansainvälisiä liikenaisia ja -miehiä, jotka poikkeavat Helsingissä käydessään myös meillä.

Työn parhaisiin puoliin kuuluvat myös loistava työilmapiiri ja upeat työkaverit. Tiimi, joka puhaltaa yhteen hiileen, on myös asiakkaan etu."

Juttusarjassa kerrotaan S-ryhmän ja bonusyhteistyökumppaneiden ammattilaisten tarinoita.

Lisää aiheesta