Mitä täydellisen ruokakaupan pitäisi olla? Tästä pohdinnasta alkoi Food Market Herkun ilmeen rakentaminen.
"Aitoa ruokaa, uusia ja globaaleja makunautintoja, vastuullisuutta, sopivuutta sekä arkeen että juhlaan. Uudessa ilmeessä ja logossa näkyvät nämä kaikki", suunnittelusta vastanneet Aleksi Kuokka ja Aki Suvanto muotoilutoimisto Aivanilta kertovat.
Kuluttajien toiveet ja odotukset ruoasta ja ruokakaupoista ovat muutoksessa. Ruoka ei ole vain energiaa tai vatsantäytettä. Yhä useammalle se on muutakin, kuten hyvinvointia ja kestäviä arvoja, jotka näkyvät valinnoissa.
Ruoan alkuperä ja tuotantotapa ovat tärkeitä. Paikallisuus ja ekologisuus vaikuttavat ostopäätökseen.
Siksi Food Market Herkun uusi ilme on monitahoinen ja välittää kuvan aidon ruoan kaupasta.