(MAINOS) Kalatassu-Roy lähtee tehtävään piikkipaikalta, joten hänellä on nyt kovimmat paineet. Mies haluaa tyhjiöpakata herkkunsa niin, että se on kokonaan näkyvissä. Takaraivossa kuitenkin jyskyttää Jyrki Sukulan kommentti, jossa tämä vertasi kalatassua ”aurinkoa saamattomaan turistiin”.
Pakkausideoita esitellään ensin työpajassa, jonka vetävät S-ryhmän myyntijohtaja Antti Oksa sekä SOK:n markkinointijohtaja Lauri Toivonen. Vain Marin säilykepurkkiluonnokset saavat suitsutusta, mutta muut joutuvat palaavat sorviensa ääreen häntä koipien välissä.
”Paska palaute, mutta onneksi se oli vasta työpaja”, huokaisee Smokehouse-Tero, jonka ensimmäinen idea toi valmentajilla mieleen Saarioisen tuotteet. Sanojakin oli liikaa.
Terolla on edelleen kisan huonoimmat pisteet ja hän myöntää häpeävänsä jumbosijaansa.