Viimeisessä tehtävässä finalistien pitää hurmata kuluttajat ja kiteyttää tuotteen ydin 30 sekunnin videolle. Tuomarit haluavat kuulla myös, miten kilpailijat aikovat markkinoida tuotteitaan kisan jälkeen.
Kilpailijoita koutsaavat Jukka Kurttila sekä S-ryhmän vähittäiskaupan markkinointijohtaja Lauri Toivonen kannustavat kisaajia luottamaan omaan tuotteeseen sekä muistuttavat, ettei kaikkia tarvitse miellyttää.
Mimi tarttuu heittoon ja päättää repäistä oikein kunnolla.
”Me ollaan porukan peränpitäjä eikä ole mitään hävittävää enää”, tuumaa Mimi.
Vähän sama tilanne, eli onnistumisen pakko on Kalatassu-Roylla. Hän laittaa videolla likoon sekä itsensä että omat lapsensa.
”Voin sanoa, että tämä tulee sataprosenttisesti sydämestä”, hän vannoo.
Tahinismoothien kehittänyt Kaisa arvaa, etteivät tuomariston ”sedät” ehkä syty hänen toteutukselleen, mutta ottaa silti riskin.
Kaikki kuusi kilpailijaa astelevat tuomariston eteen tyytyväisinä ja itsevarmoina, mutta mikä on reaktio ja vastaanotto?