Internet Explorer -selainta ei enää aktiivisesti tueta. Suosittelemme käyttämään sivustoamme esimerkiksi Google Chrome tai Mozilla Firefox -selaimilla.

Luo uusi S-käyttäjätili tai kirjaudu olemassa olevalle tilille sähköpostiosoitteella.

Usein kysyttyä tallennuksesta ja S-käyttäjätilistä

Teksti:
Yhteishyvä
Kuvat:
Yhteishyvä
Julkaistu: 12.11.2020
|
Muokattu: 18.1.2024
Löydä vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin sivustolle kirjautumisesta S-käyttäjätilillä ja reseptien sekä etujen tallennuksesta.

Miksi kirjautua Yhteishyvään?

Kirjautumalla Yhteishyvän sivustolle voit poimia suosikkireseptisi talteen ja palata niihin helposti uudelleen. Kirjautumalla näet myös henkilökohtaiset asiakasomistajaetusi ja voit tallentaa etuja itsellesi suosikiksi. Tallennetut edut näkyvät sekä Yhteishyvässä että S-mobiilissa.

Mikä on S-käyttäjätili? Mistä saan sen?

Kirjautumalla Yhteishyvään luot itsellesi samalla S-käyttäjätilin. Sinun ei tarvitse olla asiakasomistaja luodaksesi S-käyttäjätiliä, mutta asiakasomistajana saat käyttöösi sinulle Edut ja vinkit -osion.

Voinko kirjautua palveluun S-tunnuksella?

Et voi tunnistautua Yhteishyvään S-tunnuksella. S-käyttäjätili on korvaamassa S-tunnuksen myös muissa S-ryhmän palveluissa.

Yhteishyvään kannattaa kirjautua samalla sähköpostiosoitteella, joka sinulla on käytössäsi jo muissa S-ryhmän palveluissa.

Olen unohtanut käyttäjätunnukseni, miten saan sen tietooni?

Käyttäjätunnuksesi on sähköpostiosoitteesi. Luo tunnus sähköpostiosoitteella ja kirjaudu jatkossa sisään palveluun sähköpostiisi lähetettävällä kertakäyttöisellä vahvistuskoodilla.

Miten vaihdan salasanani?

Saat uuden koodin jokaisella kirjautumisella. Et siis tarvitse salasanaa kirjautuaksesi.

Mitä tietoja S-käyttäjätiliin tallentuu?

Lue ajankohtainen tieto S-käyttäjätiliin tallentuvista tiedoista S-ryhmän digitaalisten palveluiden käyttöehdoista.

Tietojenkäsittelyn perusteet löytyvät tietosuojaselosteesta.

Voit halutessasi lisätä asiakasomistajatiedon S-käyttäjätiliisi.

Mistä voin muuttaa tietojani?

S-käyttäjätilin tietoja voit muokata siirtymällä käyttäjätiliin Omat tiedot -näkymästä.

Tein S-käyttäjätilin väärällä sähköpostiosoitteella. Miten voin vaihtaa osoitteeni?

Voit vaihtaa sähköpostiosoitteesi Omat tiedot – näkymästä.

Olen menettänyt S-käyttäjätiliin liitetyn sähköpostiosoitteen hallinnan, enkä saa haltuuni kirjautumiskoodia. Mitä teen?

Jos sinulla ei enää ole pääsyä sähköpostitiliin, jolla olet S-käyttäjätilin luonut, voit kirjautua pankkitunnuksillasi edellyttäen, että olet liittänyt asiakastietoihin oman S-Etukorttisi.

Näin kirjaudut pankkitunnuksilla

  • Syötä näkymään sähköpostiosoite (johon sinulla ei ole enää pääsyä) ja valitse seuraavasta näkymästä “Pankkitunnukset”. Viimeistele tunnistautuminen valitsemasi pankin sivulla.
  • Vaihda heti kirjautumisen jälkeen asiakastietoisi sähköpostiosoite, johon sinulla on pääsy.
  • Jos kirjautuminen pankkitunnuksilla ei ole mahdollista, soita S-ryhmän asiakasomistajapalveluun p. 010 76 5858, ma-pe 9–16 (mpm/pvm) tai laita viestiä palautelomakkeen kautta osoitteessa https://www.s-kanava.fi/palautelomake/. Valitse aiheeksi Asiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus.

Lue lisää S-kanavalta.

Miksi en löydä tallentamiani reseptejä?

Tarkista, oletko kirjautunut aiemmin käyttämälläsi sähköpostiosoitteella.

Kehitämme palvelua jatkuvasti ja otamme mielellämme palautetta vastaan. Jos et löydä ongelmatilanteeseen ratkaisua näiden kysymysten pohjalta, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Näin poimit suosikkireseptisi talteen