Keväällä 2022 Roy Norron arki kävi kierroksilla. Koti-isyys oli vaihtunut täyspäiväiseen tuotekehitykseen ja televisio-ohjelman kuvauksiin. Kotikeittiössä syntynyt idea Kalatassusta oli saatava sellaiseen muotoon, että tuotetta olisi mahdollista valmistaa suuria määriä ja lopulta saada se kauppojen hyllyille. Ja tämä oli tehtävä tietysti siten, että siinä säilyisi oikea maku, rakenne ja raaka-aineet.
Lopulta kotimaisesta kalasta tehty Kalatassu tuli kilpailussa viidenneksi, mutta todellisen voittonsa Roy nappasi kylmähyllyltä. Kalatassuja on nimittäin ostettu lanseerausvaiheessa S-ryhmän kaupoista ennätystahtiin.
— Olen saanut viestiä, että mikään muu kalatuote ei lähtenyt näin kovaa liikkeelle. Myynti on ollut kaksin-kolminkertaista alkuperäisiin ennusteisiin verrattuna, Norro iloitsee.