Ensimmäisen viikon tehtävästä murskakritiikkiä kolmelle finalistille | Yhteishyvä
Internet Explorer -selainta ei enää aktiivisesti tueta. Suosittelemme käyttämään sivustoamme esimerkiksi Google Chrome tai Mozilla Firefox -selaimilla.
Sari Helin johtaa Huono Äiti -brändiä.

Ensimmäisen viikon tehtävästä murskakritiikkiä kolmelle finalistille

Teksti:
Juho Kahilainen
Kuvat:
SOK
Julkaistu: 30.6.2020
Muokattu: 30.6.2020
Menestysresepti-kilpailijat pääsevät kolmannessa jaksossa tositoimiin, kun pohdittavana on tuotteen tarina. Sen pohjalta finalistien on luotava tuotteilleen mainosjuliste ja radiomainos.

Kokenut kirjoittaja ja media-alan yrittäjä Sari Helin pyörittää Huono Äiti -someyhteisöä ja brändityö on hänelle tuttua. Voisi olettaa, että tehtävä on Helinin ydinaluetta. Lopputulos onkin varsin ammattimainen, mutta tuomaristolta tulee silti karua palautetta.

”Mulle tulee sellainen olo, että te ette ole tosissanne tekemässä tätä hommaa vaan olette täällä leikkimässä”, Jukka Kurttila tylyttää.

”Tästä ei löydy sitä tarinaa. Tästä löytyy brändi ja sekoilua.”

Helin ei brändigurun tuomiosta lannistu.

”Sille minä en voi mitään, jos meidän tuomarit ovat huumorintajuttomia”, hän naurahtaa.

Kuudesta finalistista kolme saa ensimmäisen viikon tehtävästä heikot pisteet. Entä kuka on ensimmäisen viikon voittaja ja miten käy Huonon Äidin? Se selviää Suomalainen Menetysresepti -tv-sarjan kolmannessa jaksossa.

Uudet jaksot maanantaisin Neloselta kello 20. Katsottavissa myös Ruutu.fi-suoratoistopalvelussa.

Suomalainen Menestysresepti 2020

Lisää aiheesta